Powered by Blogger.
RSS

Een paar dagen geleden was ik televisie kijken


Een paar dagen geleden was ik televisie kijken. Motivatie om een ​​succesvol zakenman, Bob Sadino leven. Yep True! Motiverende artikelen afkomstig van mensen die hebben karakteristieke korte broek obat pembesar penis vimax .

Veel woorden van inspiratie die kwam tijdens een interview op de tv-show, In staat zijn om ons te inspireren om succesvol te zijn. Wat zijn de motivaties van leven dat hij gaf, vooral in een carrière.

"Klaag niet aan de staat"

Ware broer! Slechts 4 korte inspirerende woorden op het echte leven motivatie. Niet zomaar een carrière, maar elk element dat we altijd doen elke dag. Dit is de kern van het artikel motivatie ditmaal.

Wat zijn de artikelen van de motivatie en de motivatie om te leven? Eerder gaan we terug naar het verleden op het thema van de tv-show:

"Hoe een bedrijf te starten zonder kapitaal"

Wacht even! Hoe een bedrijf te starten zonder kapitaal. Er wordt gezegd dat Bob Sadino pakken: Motivatie levens van mensen klagen ...

U: Hoe ya pak mijn leven echt fail fail maning maning

Bob Sadino: Nou hoe kan mislukken

U: niet overal geaccepteerd werk. Bovendien, in het gezelschap van de vader: D

oBob Sadino: Indien niet geaccepteerd werkgelegenheid, de donk!

U: Maar meneer, ik heb niet de hoofdstad voor het bedrijfsleven hebben

Bob Sadino: Hmm .. Ik hou van hoe kalu hoofdstad pinjeman laat je een succesvol persoon.

U: Nou dank je wel meneer! maar de poging is ja meneer! Ik heb geen idee

Bob Sadino: Ik heb nog een business idee dat voor u geschikt is. obat pembesar penis vimax Wil niet!

U: Nou dank u zeer meneer! Maar wat als het idee niet past.

Bob Sadino: ja eerst geprobeerd schreef (gaf woorden van inspiratie)

U: Nou meneer, ik zal proberen! Maar wat als de verpakking is mislukt.

Bob Sadino: willen een succesvol persoon moet op zoek naar mislukking, omdat het niet zal ons leren voor de toekomst (aan het verstandig dat we niet moeten imiteren).

U: Ja, ik ben klaar om in te pakken. Maar het spijt me als ik niet ... enige verlichting van het rendement op kapitaal

Bob Sadino: ......

U kunt hierboven ziet, is het gegeven een man klaagde tot een staat faciliteit. Echt gemotiveerde mensen niet om te leven. In tegenstelling tot Bob Sadino:

Dit succesverhaal toen mensen nog steeds slecht zijn. Hij heeft niet het kapitaal en niet elders geaccepteerde arbeid te aanvaarden. Echt jammer voor je! Maar vanwege zijn motivatie om te leven uitzonderlijke Sadino Bob heeft een idee ....

zie buren vaak maak koeken en verkopen ze. Ze biedt iets voor zijn buren.

Sadino Bob: Nou ik zie veel moeders maken de taart .. maar wat is dat mama niet moe, als je om het te verkopen ook.

Buurman: Ja moe Mas, maar voor de ondersteuning van het gezin.

Bob Sadino: Gini schreef, ik heb een idee ... Moeders hoeven niet meer te verkopen. Laat mama maakte de taart aja deh ... Ik maak dat rond de taart jualin moeder. Maar het deel ik kan het instellen: D

Buren: kan ook .. maar dan als kejual beetje. Sorry Mas! In feite betaal ik Mas Bob debetsaldo.

Bob Sadino: Moeder ngejualnya weinig juiste moment .. in plaats meestal gemaakt gebak. Toen mama en ik om taken te verdelen. Ibukan kon meer taart te maken ... en ik kan ook meer ngejualnya voor een langere tijd. bisnis online Probeerde eerst schreef deze week ... als niet goed. Moeders hoeven niet om me te betalen deh.

Buren: hmmmmmm ... (nieuwe denken)

Buurman: Ja vriendelijk! vanaf morgen ya mas!

Nou geweldig recht, in staat om een ​​bedrijf te starten zonder kapitaal sepersenpun. Motivatie moet zo leven dat we in onze persoonlijke houden. Motivatie leeft van succesvolle mensen.

Niet alleen kritiek op de staat. Geven anderen de schuld, de schuld van de ouders die arm zijn, de schuld van de overheid voor het niet. Het is waar dat elke succesvolle persoon moet er andere mensen die hem hielpen zijn. Maar 80% nog steeds afhankelijk van de succesvolle zelf zelf.

Dit artikel motivatie, er is een tekort en de toevoeging en in combinatie met een beetje dramatisering. Omdat ik soort van vergeten hoe de tv-show verhaallijn.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment